Suchen Jobs als Quereinsteiger


Einleitung Abi geschafft, Verantwortung gesucht?
Wer mit uns ins Berufsleben startet, steigt sofort in die Arbeitswelt ein ─ und mit uns schnell die Jobleiter hoch. Wir wollen, dass du als Teil des Teams nicht nur Neues lernst, sondern auch Neues einbringst. Und bei uns bekommst du immer genau die Unterstützung, die du brauchst, und das faire Gehalt, das dir zusteht.   Ausbildungsbeginn: 1. August Deine Aufgaben3 Abschlüsse in 3 Jahren: Mit unserem Abiturientenprogramm kombinierst du die Ausbildung „ Kaufmann im Einzelhandel“ mit der Fortbildung „ Geprüfter Handelsfachwirt IHK“ und erlangst zusätzlich den „ Ad A- Schein“ gemäß AEVO – dein Ziel: künftig als Filial- Führungskraft dein eigenes Team zu leiten Während der Praxisphasen in der Filiale lernst du unser Geschäft von der Pike auf kennen und erfährst, wie wir mit Qualität, Frische und Sauberkeit für ein gelungenes Einkaufserlebnis sorgen Ob bei der Warenverräumung und -präsentation, der Disposition oder beim Kassieren: Du packst an und bist mit vollem Einsatz dabei Außerdem machen wir dich in Sachen Mitarbeiterführung fit, sodass du bald deine erste eigene Schicht übernehmen kannst Für den weiteren Ausbau deiner Fähigkeiten nimmst du an verschiedenen Schulungen und Seminaren teil – außerdem erwirbst du den IHK- Ausbilderschein Die Theoriephasen finden im Blockunterricht an einem externen Bildungszentrum statt (etwaige Reise-/Übernachtungskosten werden von Lidl übernommen) Dein Profil Abitur oder Fachhochschulreife (abgeschlossener theoretischer und praktischer Teil) Engagierte Arbeitsweise und Lust auf die dynamische Welt des Handels  Begeisterungsfähigkeit, Zielstrebigkeit und hohe Verantwortungsbereitschaft Teamgeist und Spaß daran, gemeinsam mit anderen etwas zu bewegen Zuverlässigkeit und zeitliche Flexibilität innerhalb der Öffnungszeiten deiner Filiale Wir bieten Attraktives übertarifliches Gehalt sowie Urlaubs- und Weihnachtsgeld Fachliche und persönliche Entwicklung durch Übernahme von immer mehr Verantwortung Individuelle Unterstützung und Förderung sowie Betreuung durch erfahrene Ausbilder und einen persönlichen Paten Abwechslungsreiche Aufgaben und Projekte Intensive Karrierebegleitung in Richtung Führungskraft mit top Aufstiegschancen zum Filialleiter Vergünstigtes Deutschlandticket
Wir legen Wert darauf, dass sich dein Einstieg bei uns lohnt! Mit attraktiven Benefits und einer Unternehmenskultur, die auf Zutrauen, Vielfalt und ein transparentes Gehaltssystem unabhängig vom Geschlecht setzt.
Dein gutes oder sehr gutes Bestehen der Abschlussprüfungen wird von uns honoriert.
  Hört sich gut an? Dann lass bald von dir hören!
  So wirst du Teil von #teamlidl:
Wir benötigen kein Anschreiben von dir. Klick einfach auf „ Jetzt bewerben“ und folge den weiteren Schritten. Wir freuen uns auf dich!
Wenn deine Wunschposition mehrfach ausgeschrieben ist, bewirb dich bitte nur für deine bevorzugte Filiale. Wenn uns deine Bewerbung grundsätzlich überzeugt, tauschen wir uns zu einem späteren Zeitpunkt über mögliche alternative Einsatzorte aus.

zum Angebot

KWS is one of the worlds leading plant breeding companies. Nearly 5,000 employees in more than 70 countries generated net sales of around 1.68 billion in the fiscal year 2023/2024. A company with a tradition of family ownership, KWS has operated independently for almost 170 years. It focuses on plant breeding and the production and sale of seed for sugarbeet, corn, cereals, vegetables, oilseed rape and sunflower. KWS uses leading-edge plant breeding methods to continuously improve yield for farmers and plants resistance to diseases, pests and abiotic stress. To that end, the company invested more than 300 million last fiscal year in research and development.Join a Global Leader in Seed Innovation!We are on the hunt for a Social Media Manager (m/f/d) to shape and drive our global social media strategy.As a key player in an international team, youll collaborate with our Lead of Content & Channel Management to grow our digital presence and energize our worldwide community. Ready to plant bold ideas and watch them grow?Apply now and help us cultivate the future of agriculture.This is a permanent, full-time job.The place of work is at our HQ KWS SAAT SE & Co. KGaA in Einbeck, southern Lower Saxony.Tasks & Projects:Further develop our global Social Media strategy - as a part of this - responsible to steer external partners such as agenciesLead our group wide Social Media channels including the development and implementation of creative conceptsIntegration of Social Media channels in cross channel campaigns including social advertising in close cooperation with the brand management and product marketing functionsContinuous observation of market and competition on trends and implications for our Social Media strategyAnalysis of media behavior of our customers and further stakeholder groups within social channelsMonitoring (social listening) of Social Media impact in close interaction with relevant stakeholdersActs as a point of contact and interface to our international Social Media community including trainings and supportResponsible to steer and meet budgets, timelines and KPI in the assigned projectsClose collaboration with marketing teams globally and across functions
Skills & Profile:Preferably an academic degree in communications, agricultural sciences with a focus on marketing/media relations or comparableExcellent social media skills (digital native)Creativity as well as a high level of can-do-attitude and commitment to increase our social media fanbase and social engagementDesirable: first relevant professional experienceExperience in the life sciences sector (e.g. agriculture) is an advantageExcellent communication skills as well as analytical skillsIntercultural competence to support a global marketing communityA good command of English (written and spoken), German language skills are an assetWe Offer: An exceptionally interesting and diverse job in an international environment with the opportunity to contribute innovative ideasWorking in an international, highly motivated and dynamic team with flat hierarchiesFlexible working hours with the possibility of mobile workAs a family-run company we are guided by the values of closeness, reliability, foresight and independence; this culture is lived in practice and thus an open and friendly working atmosphere is createdTrue to our motto Make yourself grow!, we support employees professional and personal developmentWe offer excellent work equipment (ergonomic workstations, multiple monitors, air conditioning)We offer a company pension scheme, capital formation benefits, Christmas and holiday bonuses, childcare allowance and a job bike 1AST1_DE

zum Angebot

Zusammen wachsen: Karriere mit der LVM Die LVM Versicherung Für unsere erfolgreiche LVM
-Versicherungsagentur in Einbeck (LK Northeim) suchen wir motivierte Mitarbeitende, die sich und ihr Team nach vorne bringen wollen. Denn bei der LVM wollen wir nicht nur zusammen arbeiten, wir wollen zusammen weiter wachsen.Kommunikationsstarken, kundenorientierten Persönlichkeiten bieten wir sehr gute Perspektiven als Vertriebsmitarbeiter / Kundenberater (m/w/d) . Ihr Aufgabengebiet Sie sind Ansprechpartner, Vertrauensperson und Wegbegleiter für unsere Kunden und beraten bedarfsgerecht und ganzheitlich Sie vermitteln die leistungsstarken Produkte der LVM Sie terminieren selbstständig und nehmen die daraus entstandenen vertriebsorientierten Termine wahr Sie repräsentieren die LVM als Beratungs
- und Servicekompetenz vor Ort Sie unterstützen die Agentur bei der Schadenregulierung vor Ort Ihre Voraussetzungen Sie sind Versicherungskauffrau/
-mann oder Versicherungsfachfrau/
-mann und wollen sich beruflich weiterentwickeln. Werte wie vertrauensvolles Miteinander, faire bedarfsgerechte Beratung sowie ausgeprägte Kundenorientierung sind Ihnen sehr wichtig. Sie sind kommunikativ und haben Freude am Umgang mit Menschen. Was bieten wir Ihnen? Bei uns erwartet Sie ein Angestelltenvertrag mit attraktiven Gehaltskomponenten und beruflichen Perspektiven als Teil eines erfolgreichen Teams. In der Einarbeitungsphase lernen Sie die Philosophie der LVM Versicherung kennen. Wir fördern und unterstützen Ihr Engagement durch bedarfsgerechte Weiterbildungsangebote. Firmenwagen (auch zur privaten Nutzung) Ihr Kontakt zu uns LVM
-Versicherungsagentur Wartmann Sven Wartmann Tiedexer Tor 2 37574 Einbeck 05561 1224 s.wartmann@agentur.lvm.de https://agentur.lvm.de/s
-wartmann/1

zum Angebot

Mitarbeiter im Vertriebsinnendienst (m/w/d) Referenz 12
-211927 Wir suchen für ein renommiertes Mittelstands
-Unternehmen einen erfahrenen Mitarbeiter im Vertriebsinnendienst. Es handelt sich um eine Festanstellung. Diese kostenfreie Vermittlung bietet Ihnen eine hervorragende Chance, denn dieser Arbeitgeber steht für eine inspirierende Unternehmenskultur und exzellente Mitarbeiterentwicklung. Bewerben Sie sich jetzt als Mitarbeiter im Vertriebsinnendienst (m/w/d). Ihre Benefits: Angenehme Betriebsatmosphäre Intensive Einarbeitung 30 Tage Urlaub Mitarbeit in einem motivierten Team Vermögenswirksame Leistungen und betriebliche Altersvorsorge Jobrad
-Leasing Diverse Mitarbeiterrabatte Ihre Aufgaben: Erstellung von Angeboten Verantwortung für das Lieferantenmanagement und Durchführung von Bestellungen Durchführung der Auftragsabwicklung für alle Servicestandorte Aktualisierung der Preislisten Prüfung und Bearbeitung von Eingangsrechnungen Überwachung der Lagerbestände Ihr Profil: Erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Ausbildung oder eine vergleichbare Qualifikation Erste Berufserfahrung erwünscht Konversationssichere Englischkenntnisse sind erforderlich Sehr gute Kenntnisse im MS Office
-Paket, möglichst auch ERP (SAP) und CRM (Salesforce) Strukturierte Arbeitsweise, Teamfähigkeit und Flexibilität Kundenorientierte Denkweise Weitere Details: Vertragsart: Personalvermittlung, (40 Stunden/Woche) Karrierestufe: Professional/Experienced Gehaltsrahmen: 40.000 bis 45.000 EUR/Jahr Die Amadeus Fire AG ist Ihr spezialisierter Personaldienstleister im kaufmännischen und IT
-Bereich. An über 20 Standorten bundesweit finden täglich Fach
- und Führungskräfte mit unserer Hilfe eine neue berufliche Herausforderung. Ihre Vorteile in der Zusammenarbeit mit Amadeus Fire: Ohne Anschreiben einfach bewerben Persönliche Betreuung und Coaching Eine Bewerbung, zahlreiche Möglichkeiten 35 Jahre Erfahrung 100% kostenlos für Bewerber Für einen ersten vertraulichen Kontakt steht Ihnen steht Ihnen Lisa
-Marie Cordt (Tel +49 (0) 511 807184
-157 ) gerne zur Verfügung. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung per Online
-Formular oder unter Angabe der Referenznummer 12
-211927 per E
-Mail an: office.hannover@amadeus
-fire.de. Amadeus Fire AG Niederlassung Hannover Ricklinger Stadtweg 123 30459 Hannover

zum Angebot

Über uns Sind Sie auf der Suche nach einer anspruchsvollen beruflichen Herausforderung , bei der Sie die Gelegenheit haben, vielfältige und interessante Persönlichkeiten kennenzulernen? Wünschen Sie sich eine Tätigkeit, bei der Sie nicht den gesamten Arbeitstag am Schreibtisch verbringen, sondern flexibel unterwegs sein und eigenen Gestaltungsspielraum nutzen können? Gleichzeitig werden Sie die Präsenztage in einem professionellen und dynamischen Team an unserem Standort schätzen. Für wen suchen wir? Unser Auftraggeber, ein angesehener Vermögensberater, ist spezialisiert auf Vertragsmanagement und Kostenoptimierung für private Haushalte. Ihre Hauptaufgabe wird darin bestehen, die Analyse von Kosten und Einnahmen, die Finanzberatung und die Entwicklung nachhaltiger Strategien zur Kostensenkung und Gewinnsteigerung zu Ihrer neuen Leidenschaft zu machen. Sie streben nach einem ungedeckelten Einkommen , schätzen ein dynamisches, familiäres Arbeitsumfeld und möchten Freude an Ihrer täglichen Arbeit haben? Dann sind Sie bei uns genau richtig! Wir suchen Vertriebsmitarbeiter/innen und solche, die es werden wollen. Aufgaben Sie gewinnen Mandanten durch aktive Weiterempfehlung Ihres Kundenkreises. Die Präsentation unserer Dienstleistungen und die Erfassung von Daten bei Neukunden gehören zu Ihren täglichen Aufgaben. Sie verhandeln Verträge und gestalten Konditionen für Neukunden. Gemeinsam im Team entwickeln Sie nachhaltige finanzielle Strategien für unsere Mandanten. Sie helfen beim Ausbau und der Pflege unserer Kundendatenbank mithilfe unserer internen Software. Profil Sie verfügen über ein abgeschlossenes Studium oder eine kaufmännische Berufsausbildung in Bereichen wie Marketing, Vertrieb, Büro, Einzel
- oder Großhandel, Automobilhandel oder Versicherungen. Alternativ bringen Sie als Quereinsteiger bereits Verkaufserfahrung mit. Erfahrung im Vertrieb und in Vertragsverhandlungen sind von Vorteil. Sie zeichnen sich durch Argumentationsstärke, hohe Motivation und Eigeninitiative aus. Kontaktfreude, Begeisterungsfähigkeit und ein überzeugendes Auftreten sind Ihre Stärken. Sie haben eine Leidenschaft für Vertrieb, Verkauf und Beratung. Als Teamplayer mit ausgeprägter Menschenkenntnis wissen Sie, wie man erfolgreich im Team arbeitet. Ein Interesse an Finanzthemen und Versicherungen rundet Ihr Profil ab. Wir bieten Einen starken Partner an Ihrer Seite, der attraktive Aufstiegs
- und Karrierechancen in einer zukunftssicheren Branche bietet. Moderne und zukunftssichere Produkte , die Sie und Ihre Kunden begeistern werden. Strukturierte individuelle Einarbeitung durch intensives Coaching von Mentoren und erfahrenen Mitarbeitern sowie nachhaltige individuelle Förderung Ihrer Persönlichkeit . Ein attraktives, leistungsgerechtes Einkommen , das über dem Durchschnitt liegt. Flexible Arbeitszeiten , unbegrenzte Urlaubstage und die Möglichkeit zum Home Office . Digitale Systeme, die Ihnen den bürokratischen Aufwand minimieren. Incentives in Form von Preisen, Reisen und attraktiven Bonuszahlungen. Kontakt Kontaktieren Sie uns, wenn Sie Lust auf eine berufliche Herausforderung haben, bei der Sie spannende Menschen treffen, flexibel arbeiten und Teil eines professionellen und dynamischen Teams sein möchten.

zum Angebot

Zusammen wachsen Fern von Routine. Nah am Kunden. Weit mehr Möglichkeiten. Karriere mit der LVM Wir suchen Ihr Engagement als Außendienstmitarbeiter (m/w/d) Ein top Arbeitsklima, eine Festanstellung mit attraktiven Gehaltskomponenten und vielfältige Qualifikationsmöglichkeiten Als Mitarbeitende unserer LVM
-Versicherungsagentur profitieren Sie von vielen Vorteilen. Und von der Sicherheit einer der größten Versicherungen Deutschlands. Wir suchen erfahrene Mitarbeitende, die sich und das Team nach vorne bringen wollen. Denn wir bei der LVM wollen nicht nur zusammen arbeiten, wir wollen zusammen weiter wachsen. Wir freuen uns auf Sie! LVM
-Versicherungsagentur Sven Wartmann Tiedexer Tor 2 37574 Einbeck Telefon

zum Angebot
KWS Group
Controller (m/f/d) neu

KWS Group | Einbeck

KWS is one of the worlds leading plant breeding companies. Nearly 5,000 employees in more than 70 countries generated net sales of around 1.68 billion in the fiscal year 2023/2024. A company with a tradition of family ownership, KWS has operated independently for almost 170 years. It focuses on plant breeding and the production and sale of seed for sugarbeet, corn, cereals, vegetables, oilseed rape and sunflower. KWS uses leading-edge plant breeding methods to continuously improve yield for farmers and plants resistance to diseases, pests and abiotic stress. To that end, the company invested more than 300 million last fiscal year in research and development.Are you ready to build on your first hands-on experience in controlling and grow in a dynamic, international environment? We are looking for a proactive controller (m/f/d) who is eager to deepen their expertise in cost controlling, budgeting, and financial analysis. Step into a role where your drive, curiosity, and skills will make a real impact. This is a permanent position and available in full-time. Your new place of work is at the HQ at KWS SAAT SE & Co. KGaA in Einbeck, Lower Saxony. Your Tasks: Cost controlling: collection and analysis of production costs, development of standard costs, conduction of variance analysis and identification cost saving opportunitiesBudgeting & Forecasting: support the Business Partners Controlling with COGM calculation as well as the steering collection of production detailsClosings: preparation of WIP booking, calculation of COGS by crop for quarterly closing, and inventory management (limited scope)Master data: maintenance of master data in accordance with established steering modelsCollaboration and communication: collaborating with international production and controlling colleagues to ensure cost control governance Completed masters degree in economics, business administration, agricultural economics, or a comparable fieldInitial professional experience demonstrated through internships, student work, etc. in (production) controlling and/or finance, ideally in an international environmentProficient in MS Excel experience with SAP R3, S/4HANA, and Business Warehouse is advantageousAnalytical thinking and strong problem-solving skillsStructured, goal-oriented working style combined with good organizational skills and high self-motivationHands-on mentalityTeam playerA very good command of English; German language skills are an asset
An exceptionally interesting and diverse job in an international environment with the opportunity to contribute innovative ideasWorking in an international, highly motivated and dynamic team with flat hierarchiesTargeted professional and personal development opportunitiesFlexible working hours with the possibility of mobile workAs a family-run company we are guided by the values of closeness, reliability, foresight and independence; this culture is lived in practice creating thus an open and friendly working atmosphereAccording to our slogan Make yourself grow!, we support the professional and personal development of our employeesWe offer excellent work equipment and sufficient parking spaces at the KWS locationWe offer a company pension scheme, capital formation benefits, Christmas and holiday bonuses, special prices for company shares, childcare allowance and company bicycle 1AST1_DE

zum Angebot

KWS is one of the worlds leading plant breeding companies. Nearly 5,000 employees in more than 70 countries generated net sales of around 1.68 billion in the fiscal year 2023/2024. A company with a tradition of family ownership, KWS has operated independently for almost 170 years. It focuses on plant breeding and the production and sale of seed for sugarbeet, corn, cereals, vegetables, oilseed rape and sunflower. KWS uses leading-edge plant breeding methods to continuously improve yield for farmers and plants resistance to diseases, pests and abiotic stress. To that end, the company invested more than 300 million last fiscal year in research and development.Ready to make an impact? Join our global controlling team as our new Expert Production Controlling (m/f/d) at our HQ KWS SAAT SE & Co. KGaA! Take the lead in shaping a unified approach to production controlling and reporting. Work together with our business units to drive consistency and transparency across all segments. The position is to be filled as soon as possible, is permanent and full-time The place of work is at Einbeck-based HQ in Lower Saxony. Your tasks: Contribution of technical/professional knowledge and individual case-related solutions. Definition and documentation of costing standards for the use of goods, production controlling contents and processes in coordination with the business unit Support COGS costing in coordination with the business unit and the respective business partners Development of appropriate reports for the BUs and related sub-business units together with Data & Demand Management experts Key User for SAP-COPA & Integrated Planning Sales & COGS, including the execution of trainings Your skillset: University degree preferably in economics, business administration, agricultural economics, industrial engineering, or related fields Proven, in-depth experience in controlling coupled with several years of experience in production controlling Good understanding of production processes as well as sales and distribution structures Initial experience in the seed industry is an advantage Ability to question, optimize and further develop existing processes Solid user knowledge of the relevant SAP systems (CO-PA, ML, PP) Fluency in English (written and spoken) is required Our Offer: An exceptionally interesting and diverse job in an international environment with the opportunity to contribute innovative ideasWorking in an international, highly motivated and dynamic team with flat hierarchiesTargeted professional and personal development opportunitiesFlexible working hours with the possibility of mobile workAs a family-run company we are guided by the values of closeness, reliability, foresight and independence; this culture is lived in practice creating thus an open and friendly working atmosphereAccording to our slogan Make yourself grow!, we support the professional and personal development of our employeesWe offer excellent work equipment and sufficient parking spaces at the KWS locationWe offer a company pension scheme, capital formation benefits, Christmas and holiday bonuses, special prices for company shares, childcare allowance and company bicycle Ready to take the lead in production controlling? We look forward to receiving your online application! 1AST1_DE

zum Angebot

Ready to make an impact? Join our global controlling team as our new Expert Production Controlling (m/f/d) at our HQ KWS SAAT SE & Co. KGaA!

Take the lead in shaping a unified approach to production controlling and reporting. Work together with our business units to drive consistency and transparency across all segments.
The position is to be filled as soon as possible, is permanent and full-time
The place of work is at Einbeck-based HQ in Lower Saxony.
Your tasks:
Contribution of technical/professional knowledge and individual case-related solutions. Definition and documentation of costing standards for the use of goods, production controlling contents and processes in coordination with the business unit Support COGS costing in coordination with the business unit and the respective business partners Development of appropriate reports for the BUs and related sub-business units together with Data & Demand Management experts Key User for SAP-COPA & Integrated Planning Sales & COGS, including the execution of trainings
Your skillset:
University degree preferably in economics, business administration, agricultural economics, industrial engineering, or related fields Proven, in-depth experience in controlling coupled with several years of experience in production controlling Good understanding of production processes as well as sales and distribution structures Initial experience in the seed industry is an advantage Ability to question, optimize and further develop existing processes Solid user knowledge of the relevant SAP systems (CO-PA, ML, PP) Fluency in English (written and spoken) is required
Our Offer:
An exceptionally interesting and diverse job in an international environment with the opportunity to contribute innovative ideas Working in an international, highly motivated and dynamic team with flat hierarchies Targeted professional and personal development opportunities Flexible working hours with the possibility of mobile work As a family-run company we are guided by the values of closeness, reliability, foresight and independence; this culture is lived in practice creating thus an open and friendly working atmosphere According to our slogan ?Make yourself grow!?, we support the professional and personal development of our employees We offer excellent work equipment and sufficient parking spaces at the KWS location We offer a company pension scheme, capital formation benefits, Christmas and holiday bonuses, special prices for company shares, childcare allowance and company bicycle
Ready to take the lead in production controlling? We look forward to receiving your online application!

zum Angebot
KWS Group
Controller (m/f/d) neu

KWS Group | Einbeck

Are you ready to build on your first hands-on experience in controlling and grow in a dynamic, international environment? We are looking for a proactive controller (m/f/d) who is eager to deepen their expertise in cost controlling, budgeting, and financial analysis.
Step into a role where your drive, curiosity, and skills will make a real impact.
This is a permanent position and available in full-time.
Your new place of work is at the HQ at KWS SAAT SE & Co. KGaA in Einbeck, Lower Saxony.
Your Tasks:
Cost controlling: collection and analysis of production costs, development of standard costs, conduction of variance analysis and identification cost saving opportunities Budgeting & Forecasting: support the Business Partners Controlling with COGM calculation as well as the steering collection of production details Closings: preparation of WIP booking, calculation of COGS by crop for quarterly closing, and inventory management (limited scope) Master data: maintenance of master data in accordance with established steering models Collaboration and communication: collaborating with international production and controlling colleagues to ensure cost control governance
Your Profile:
Completed master?s degree in economics, business administration, agricultural economics, or a comparable field Initial professional experience ? demonstrated through internships, student work, etc. ? in (production) controlling and/or finance, ideally in an international environment Proficient in MS Excel ? experience with SAP R3, S/4HANA, and Business Warehouse is advantageous Analytical thinking and strong problem-solving skills Structured, goal-oriented working style combined with good organizational skills and high self-motivation Hands-on mentality Team player A very good command of English; German language skills are an asset
Our Offer:
An exceptionally interesting and diverse job in an international environment with the opportunity to contribute innovative ideas Working in an international, highly motivated and dynamic team with flat hierarchies Targeted professional and personal development opportunities Flexible working hours with the possibility of mobile work As a family-run company we are guided by the values of closeness, reliability, foresight and independence; this culture is lived in practice creating thus an open and friendly working atmosphere According to our slogan ?Make yourself grow!?, we support the professional and personal development of our employees We offer excellent work equipment and sufficient parking spaces at the KWS location We offer a company pension scheme, capital formation benefits, Christmas and holiday bonuses, special prices for company shares, childcare allowance and company bicycle
We look forward to receiving your digital application.

zum Angebot
1   -   10   von   11

An:
Von:
Titel:
Nachricht:

Copyright © 2000 - 2025 | 1A Infosysteme GmbH | Content by: 1a-sites-jobs 07.06.2025